Dobra szkoła” dawniej a dziś w opinii dzieci, rodziców i nauczycieli – propozycja metodologii badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.76Słowa kluczowe:
szkoła, przestrzeń edukacyjnaAbstrakt
Artykuł zawiera charakterystykę szkoły, która jest nie tylko instytucją oświatową, ale także miejscem spełniania różnorodnych zadań i celów. Przybliża również historię wychowania, która zmieniała się pod wpływem wydarzeń i potrzeb ludzi w danych epokach. W artykule przedstawiono propozycję metodologii badań, która umożliwi scharakteryzowanie współczesnej „dobrej szkoły” pod wieloma aspektami z punktu widzenia nauczycieli, rodziców i uczniów.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
SOLECKA, A. (2018). Dobra szkoła” dawniej a dziś w opinii dzieci, rodziców i nauczycieli – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 529–534. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.76
Numer
Dział
SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.