Dobra szkoła” dawniej a dziś w opinii dzieci, rodziców i nauczycieli – propozycja metodologii badań

Autor

  • ANNA SOLECKA Studentka, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.76

Słowa kluczowe:

szkoła, przestrzeń edukacyjna

Abstrakt

Artykuł zawiera charakterystykę szkoły, która jest nie tylko instytucją oświatową, ale także miejscem spełniania różnorodnych zadań i celów. Przybliża również historię wychowania, która zmieniała się pod wpływem wydarzeń i potrzeb ludzi w danych epokach. W artykule przedstawiono propozycję metodologii badań, która umożliwi scharakteryzowanie współczesnej „dobrej szkoły” pod wieloma aspektami z punktu widzenia nauczycieli, rodziców i uczniów.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

SOLECKA, A. (2018). Dobra szkoła” dawniej a dziś w opinii dzieci, rodziców i nauczycieli – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 529–534. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.76

Numer

Dział

SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH