Treści nauczania-uczenia się elektroniki w kształceniu ogólnym, zawodowym i w szkole wyższej

Autor

  • Krzysztof KRUPA Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

nauczanie-uczenie się elektroniki, elektronika, system kształcenia, kształcenie ogólne, kształcenie zawodowe

Abstrakt

Artykuł ten jest poświęcony wynikom analizy aktualnych dokumentów programowych przeprowadzonej w celu określenia zakresu treści kształcenia z elektroniki w kształceniu ogólnym, zawodowym i w szkole wyższej.

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KRUPA, K. (2014). Treści nauczania-uczenia się elektroniki w kształceniu ogólnym, zawodowym i w szkole wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 147–153. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6650

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA

Inne teksty tego samego autora