Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map
DOI:
https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19Słowa kluczowe:
metodologia u-map, ocena jakości, uniwersytet w AndijanAbstrakt
Celem niniejszego artykułu jest ukazanie metodologii tworzenia u-map, które są używane do porównywania wskaźników jakości edukacji na uczelniach wyższych. Praca prezentuje opis metodologii i jej zastosowanie do charakterystyki wskaźników jakości na uniwersytecie w Andijan (Uzbekistan).
Downloads
Bibliografia
U-map. Methodology [Cit. 11.6.2016] Available at: http://about.u-map.org/background/methodology/
Hašková A., Research of Quality Assurance Systems at Higher Education Institutions in Slovakia [In:] 6th International Conference LUMEN 2015 Rethinking Social Action. Core Values, Bologna (IT): Editografica, 2015, p. 639–644. ISBN 978-88-7587-725-5.
Hašková A. et al., Providing quality education in universities, Nitra: UKF, 2013, p. 4. ISBN 978-3-16-148410-0.
Šmídová M., Andijan State University, Institutional case study, Prague: Centre for Higher Education Studies, 2016.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.