Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map

Autor

  • Danka Lukáčová UKF, Nitra SR

DOI:

https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19

Słowa kluczowe:

metodologia u-map, ocena jakości, uniwersytet w Andijan

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest ukazanie metodologii tworzenia u-map, które są używane do porównywania wskaźników jakości edukacji na uczelniach wyższych. Praca prezentuje opis metodologii i jej zastosowanie do charakterystyki wskaźników jakości na uniwersytecie w Andijan (Uzbekistan).

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

Lukáčová, D. (2016). Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 4, 279–283. https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19

Numer

Dział

Uniwersytety i szkoły wyższe w perspektywie wyzwań cywilizacyjnych