Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map

Autor

  • Danka Lukáčová UKF, Nitra SR

DOI:

https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19

Słowa kluczowe:

metodologia u-map, ocena jakości, uniwersytet w Andijan

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest ukazanie metodologii tworzenia u-map, które są używane do porównywania wskaźników jakości edukacji na uczelniach wyższych. Praca prezentuje opis metodologii i jej zastosowanie do charakterystyki wskaźników jakości na uniwersytecie w Andijan (Uzbekistan).

Downloads

Bibliografia

U-map. Methodology [Cit. 11.6.2016] Available at: http://about.u-map.org/background/methodology/

Hašková A., Research of Quality Assurance Systems at Higher Education Institutions in Slovakia [In:] 6th International Conference LUMEN 2015 Rethinking Social Action. Core Values, Bologna (IT): Editografica, 2015, p. 639–644. ISBN 978-88-7587-725-5.

Hašková A. et al., Providing quality education in universities, Nitra: UKF, 2013, p. 4. ISBN 978-3-16-148410-0.

Šmídová M., Andijan State University, Institutional case study, Prague: Centre for Higher Education Studies, 2016.

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

Lukáčová, D. (2016). Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 4, 279–283. https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19

Numer

Dział

Uniwersytety i szkoły wyższe w perspektywie wyzwań cywilizacyjnych