Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map
DOI:
https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19Słowa kluczowe:
metodologia u-map, ocena jakości, uniwersytet w AndijanAbstrakt
Celem niniejszego artykułu jest ukazanie metodologii tworzenia u-map, które są używane do porównywania wskaźników jakości edukacji na uczelniach wyższych. Praca prezentuje opis metodologii i jej zastosowanie do charakterystyki wskaźników jakości na uniwersytecie w Andijan (Uzbekistan).Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
Lukáčová, D. (2016). Ocena jakości edukacji w oparciu o metodologię u-map. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 4, 279–283. https://doi.org/10.15584/kpe.2016.4.19
Numer
Dział
Uniwersytety i szkoły wyższe w perspektywie wyzwań cywilizacyjnych
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.