Edukacja emocjonalna w szkoleniu nauczycieli poprzez muzykę
DOI:
https://doi.org/10.15584/kpe.2017.5.18Słowa kluczowe:
edukacja emocjonalna, muzyka, kształcenie nauczycieliAbstrakt
W przedstawionym artykule autorzy starali się ukazać istotność rozwijania emocjonalnej inteligencji w pracy ze studentami studiów nauczycielskich edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Podjęli kwestię zalet kształcenia emocjonalnego poprzez muzykę. Autorzy chcieli pokazać jak ważnym jest rozwój muzycznej inteligencji u przyszłych nauczycieli. Wiąże się to z tym, że nauczyciele wpływają bezpośrednio na uczniów – na ich rozwój ogólny i motywację, a muzyka sprzyja korelacji nauczyciela i procesu nauczania oraz relacji nauczyciela z uczniem.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
Garcia, iciar N., Amat, C. F., & Gomez, F. J. B. (2017). Edukacja emocjonalna w szkoleniu nauczycieli poprzez muzykę. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 5, 295–303. https://doi.org/10.15584/kpe.2017.5.18
Numer
Dział
Psychologia wobec współczesnych problemów edukacyjnych i wychowawczych
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.