Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • O czasopiśmie
    • Profil
    • Działy
    • Zespół
    • Rada Naukowa
    • Częstotliwość i forma
    • Wydawca
    • Licencja
    • Otwarty dostęp
    • Brak opłat
    • Pliki cyfrowe
    • Polityka prywatności
    • Polityka antyplagiatowa
    • Indeksacja
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • Zapowiedź
    • Kontakt
  • Dla Autorów
    • Identyfikacja Autora
    • Prawa Autora
    • Obowiązki Autora
    • Współautorstwo
    • Zgłaszanie artykułu
    • Publikacja artykułu
    • Zasady zapisu bibliograficznego
    • Terminy
    • Pliki do pobrania
  • Recenzja
    • Recenzowanie
    • Recenzenci zewnętrzni
    • Poprawki
    • Formularz recenzji
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 12 (2019)

Nr 12 (2019)

					Pokaż  Nr 12 (2019)
Opublikowane: 2019-12-15

Pełny numer

  • PDF
  • PDF (English)
  • Wprowadzenie

    Grażyna Ryba
    5-6
    • PDF
    • PDF (English)

ARTYKUŁY

  • W dialogu z literacką i malarską tradycją. Józefa Mehoffera projekty dekoracji malarskiej kaplicy Jana III Sobieskiego w kościele św. Józefa na Kahlenbergu,1911–1914

    Beata Studziźba-Kubalska
    7-26
    • PDF
    • PDF (English)
  • Cerkiew Jerzego Nowosielskiego w Białym Borze. O malarstwie, które stało się architekturą

    Zofia Szot
    27-45
    • PDF
    • PDF (English)
  • Apokalipsa w krypcie grobowej. Polichromia Joanny Piech i Romana Kalarusa w podziemiach katowickiej katedry

    Leszek Makówka
    46-61
    • PDF
    • PDF (English)

MATERIAŁY

  • Ikonografia doktrynalna neoromańskiej bazyliki – kościoła uniwersyteckiego – pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Lugano, w kantonie Ticino w Szwajcarii

    Ryszard Knapiński
    62-89
    • PDF
    • PDF (English)
  • Figura Dobrego Łotra w najnowszej realizacji artystycznej Adama Brinckena i Macieja Zychowicza

    Adam Organisty
    90-109
    • PDF
    • PDF (English)

MISCELLANEA

  • „Kto ma oczy niech słucha”

    Jerzy Fober
    110-118
    • PDF
    • PDF (English)

Zgłoś tekst

Zgłoś tekst

Język / Language

  • English
  • Język Polski

ISSN

Print: 1689-5010

Online: 2720-524X

Licencja

Creative Commons CC-BY 4.0

Uznanie autorstwa

Identyfikator cyfrowy

DOI: 10.15584/setde

Otwarty dostęp

Wydawca

 

Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Pliki do pobrania

Dla Autorów:

Oświadczenie o oryginalności pracy, stosowaniu standardów COPE i respektowaniu praw majątkowych osób trzecich

Oświadczenie o procentowym udziale innych autorów

Oświadczenie o własnym autorstwie manuskryptu

Zasady zapisu bibliograficznego

Zgoda na publikację danych osobowych

Dla Recenzentów:

Uproszczony wzór recenzji

Social media

Facebook

LinkedIn

Słowa kluczowe

sztuka sakralnakalwarialata 80. xx wiekusztuka polskaveraikonhans bockhornifranz zettlertheodor baierlgebhard fügelroger sławski wielesztukacałun turyńskilwówodlew ciała strappopolskagórny Śląskwładysław skibiński xx w. xix w.

Indeksacja

CEEOL- Central and Eastern European Online Library

CEJSH – The Central European Journal of Social Sciences and Humanities

CROSSREF

DOAJ – Directory of Open Access Journals 

EBSCO

ERIH Plus - The European Reference Index for the Humanities

ICI Master List

Most Wiedzy

OPENALEX

PBN – Polska Bibliografia Naukowa

SUDOC

Adres Wydawcy:

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO
ul. prof. S. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
tel.: 17 872 14 26

Adres Redakcji:

"Sacrum et Decorum. Materiały i studia z historii sztuki sakralnej"
Uniwersytet Rzeszowski
al. mjr. W. Kopisto 2a, pok. 210, 35-315 Rzeszów, Polska
tel.: +48 17 872 12 58
e-mail: sacrumetdecorum@ur.edu.pl

Artykuły publikowane są na licencji CC BY 4.0.

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.