Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • O czasopiśmie
    • Profil
    • Działy
    • Zespół
    • Rada Naukowa
    • Częstotliwość i forma
    • Wydawca
    • Licencja
    • Otwarty dostęp
    • Brak opłat
    • Pliki cyfrowe
    • Polityka prywatności
    • Polityka antyplagiatowa
    • Indeksacja
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • Zapowiedź
    • Kontakt
  • Dla Autorów
    • Identyfikacja Autora
    • Prawa Autora
    • Obowiązki Autora
    • Współautorstwo
    • Zgłaszanie artykułu
    • Publikacja artykułu
    • Zasady zapisu bibliograficznego
    • Terminy
    • Pliki do pobrania
  • Recenzja
    • Recenzowanie
    • Recenzenci zewnętrzni
    • Poprawki
    • Formularz recenzji
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 12 (2019)

Nr 12 (2019)

					Pokaż  Nr 12 (2019)
Opublikowane: 2019-12-15

Pełny numer

  • PDF
  • PDF (English)
  • Wprowadzenie

    Grażyna Ryba
    5-6
    • PDF
    • PDF (English)

ARTYKUŁY

  • W dialogu z literacką i malarską tradycją. Józefa Mehoffera projekty dekoracji malarskiej kaplicy Jana III Sobieskiego w kościele św. Józefa na Kahlenbergu,1911–1914

    Beata Studziźba-Kubalska
    7-26
    • PDF
    • PDF (English)
  • Cerkiew Jerzego Nowosielskiego w Białym Borze. O malarstwie, które stało się architekturą

    Zofia Szot
    27-45
    • PDF
    • PDF (English)
  • Apokalipsa w krypcie grobowej. Polichromia Joanny Piech i Romana Kalarusa w podziemiach katowickiej katedry

    Leszek Makówka
    46-61
    • PDF
    • PDF (English)

MATERIAŁY

  • Ikonografia doktrynalna neoromańskiej bazyliki – kościoła uniwersyteckiego – pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Lugano, w kantonie Ticino w Szwajcarii

    Ryszard Knapiński
    62-89
    • PDF
    • PDF (English)
  • Figura Dobrego Łotra w najnowszej realizacji artystycznej Adama Brinckena i Macieja Zychowicza

    Adam Organisty
    90-109
    • PDF
    • PDF (English)

MISCELLANEA

  • „Kto ma oczy niech słucha”

    Jerzy Fober
    110-118
    • PDF
    • PDF (English)

Zgłoś tekst

Zgłoś tekst

Język / Language

  • English
  • Język Polski

ISSN

Print: 1689-5010

Online: 2720-524X

Licencja

Creative Commons CC-BY 4.0

Uznanie autorstwa

Identyfikator cyfrowy

DOI: 10.15584/setde

Otwarty dostęp

Wydawca

 

Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Pliki do pobrania

Dla Autorów:

Oświadczenie o oryginalności pracy, stosowaniu standardów COPE i respektowaniu praw majątkowych osób trzecich

Oświadczenie o procentowym udziale innych autorów

Oświadczenie o własnym autorstwie manuskryptu

Zasady zapisu bibliograficznego

Zgoda na publikację danych osobowych

Dla Recenzentów:

Uproszczony wzór recenzji

Social media

Facebook

LinkedIn

Słowa kluczowe

sztuka sakralnakalwariadorothee von windheimlata 80. xx wiekusztuka polskaveraikonhans bockhornitheodor baierlgebhard fügeltheodor mayrwielesztukadoświadczenie religijnelwówodlew ciała strappomandylion Żółkiewxix w.

Indeksacja

CEEOL- Central and Eastern European Online Library

CEJSH – The Central European Journal of Social Sciences and Humanities

CROSSREF

DOAJ – Directory of Open Access Journals 

EBSCO

ERIH Plus - The European Reference Index for the Humanities

ICI Master List

Most Wiedzy

OPENALEX

PBN – Polska Bibliografia Naukowa

SUDOC

Adres Wydawcy:

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO
ul. prof. S. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
tel.: 17 872 14 26

Adres Redakcji:

"Sacrum et Decorum. Materiały i studia z historii sztuki sakralnej"
Uniwersytet Rzeszowski
al. mjr. W. Kopisto 2a, pok. 210, 35-315 Rzeszów, Polska
tel.: +48 17 872 12 58
e-mail: sacrumetdecorum@ur.edu.pl

Artykuły publikowane są na licencji CC BY 4.0.

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.