Jakość kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2019.14.10Słowa kluczowe:
kształcenie, jakość, społeczeństwo informacyjneAbstrakt
W opracowaniu przedstawiono warunki i okoliczności wpływające na jakość procesu kształ-cenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego, ukształtowanych postaw osobowościowych oraz warunków społeczno-politycznychDownloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2019-12-31
Jak cytować
Kęsy, M. (2019). Jakość kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego. Dydaktyka Informatyki, 14, 120–134. https://doi.org/10.15584/di.2019.14.10
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Dydaktyka Informatyki

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.