E-learning – zalety i wady z punktu widzenia studenta

Autor

  • Patrycja Sito Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
  • Agnieszka Molga Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
  • Artur Hermanowicza Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.13

Słowa kluczowe:

wady i zalety nauki online,, nauka online,, e-learning nauczanie

Abstrakt

E-learning, który dotychczas był określany jako „nauczanie na odległość” nabrał dużo więk-szej wartości przez wzrost zainteresowania Internetem. Stał się on bardzo popularny, ponieważ dostęp do niego jest praktycznie wszędzie, przez co e-nauczanie zwiększyło swoje możliwości i jakość nauczania tą metodą. Mechanizm edukacji jest podstawowym procesem w życiu człowieka, który ma ogromny wpływ na jego rozwój. Dzięki olbrzymiemu rozwojowi technologii informacyj-nej powoli tradycyjna nauka w murach szkoły zostaje wypierana przez metody nowocześniejsze, do których można z powodzeniem zaliczyć e-nauczanie. W artykule podjęto próbę przedstawienia problematyki związanej z możliwymi zagrożeniami negatywnymi, szkodliwymi i niepożądanymi treściami w sieci, a także jej ogromnymi zaletami widzianymi przez studenta.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Sito, P., Molga, A., & Hermanowicza, A. (2018). E-learning – zalety i wady z punktu widzenia studenta. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 105–112. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.13

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA