Badania symulacyjne w nauczaniu energoelektroniki
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2016.11.17Słowa kluczowe:
energoelektronika, dydaktyka energoelektroniki, symulacja komputerowaAbstrakt
W opracowaniu poruszono problematykę oprogramowania do badań symulacyjnych w energoelektronice. Przedstawiono przykłady jego zastosowania na zajęciach laboratoryjnych z napędów elektrycznych w Instytucie Nauk Technicznych Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu. Wskazano aspekty dydaktyczne projektowania i badania przekształtników energoelektronicznych z wykorzystaniem środowisk symulacyjnych oraz zasady prowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
Szabłowski, S. (2016). Badania symulacyjne w nauczaniu energoelektroniki. Dydaktyka Informatyki, 11, 132–137. https://doi.org/10.15584/di.2016.11.17
Numer
Dział
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE