Efekty nauczania przedmiotu biostatystyka z zastosowaniem programu Statistica
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2024.19.13Słowa kluczowe:
matematyka, informatyka, edukacja, statystykaAbstrakt
Celem pracy jest przedstawienie problemów nauczania biostatystyki przy użyciu programu Statistica na kierunku lekarskim. Zaprezentowane wnioski są wynikiem analizy prac studentów oraz obserwacji procesu kształcenia.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2024-12-07
Jak cytować
Maj, M. (2024). Efekty nauczania przedmiotu biostatystyka z zastosowaniem programu Statistica. Dydaktyka Informatyki, 19, 166–172. https://doi.org/10.15584/di.2024.19.13
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Dydaktyka Informatyki

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.