Efekty nauczania przedmiotu biostatystyka z zastosowaniem programu Statistica
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2024.19.13Słowa kluczowe:
matematyka, informatyka, edukacja, statystykaAbstrakt
Celem pracy jest przedstawienie problemów nauczania biostatystyki przy użyciu programu Statistica na kierunku lekarskim. Zaprezentowane wnioski są wynikiem analizy prac studentów oraz obserwacji procesu kształcenia.
Pobrania
Opublikowane
2024-12-07
Jak cytować
Maj, M. (2024). Efekty nauczania przedmiotu biostatystyka z zastosowaniem programu Statistica. Dydaktyka Informatyki, 19, 166–172. https://doi.org/10.15584/di.2024.19.13
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Dydaktyka Informatyki
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.