Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Recenzenci
    • Przesyłanie tekstów
    • Proces recenzji
    • Etyka publikacyjna
    • Polityka prywatności
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 17 (2022)

Tom 17 (2022)

					Pokaż  Tom 17 (2022)
DOI: https://doi.org/10.15584/di.2022.17
Opublikowane: 2022-12-15

Pełny numer

  • PDF
  • Wstęp

    Aleksander Piecuch
    7
    • PDF

TIK A SPOŁECZEŃSTWO

  • Cyberprzestępczość wśród nieletnich – charakterystyka zjawiska, jego skala i przeciwdziałanie

    Wojciech Marcin Czerski
    11-18
    • PDF
  • Seniorzy w świecie mediów XXI wieku

    Katarzyna Garwol, Krystian Bieś
    19-32
    • PDF
  • Serwisy ogłoszeniowe i ich rola

    Agnieszka Molga, Kacper Gumiński
    33-45
    • PDF

TIK A EDUKACJA

  • Metodyczne i społeczne aspekty nauczania zdalnego

    Aleksander Piecuch
    49-59
    • PDF
  • Nowy model nauczania na kierunku matematyka stosowana zorientowany na kształcenie praktycznych umiejętności informatycznych

    Dorota Mozyrska, Andrzej Chmielewski
    60-68
    • PDF
  • Nauka programowania dla uczniów klas 1–3 – możliwości i ograniczenia

    Marcin Musioł
    69-78
    • PDF
  • Rola zajęć pozaformalnych w rozwijaniu uzdolnień informatycznych uczniów

    Danut Morańska
    79-95
    • PDF

NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE

  • Konteneryzacja usług Django i Postgres z wykorzystaniem docker-compose

    Jacek Wołoszyn, Michał Wołoszyn
    99-110
    • PDF
  • Projektowanie modelu dydaktycznego pozycjonera paneli fotowoltaicznych

    Stanisław Szabłowski
    111-120
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Zgłoś tekst

Zgłoś tekst

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.