Metodyczne i społeczne aspekty nauczania zdalnego

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2022.17.5

Słowa kluczowe:

komunikacja, konstruktywizm, nauczanie zdalne, media cyfrowe, kompetencje multimedialne, człowiek

Abstrakt

W artykule podjęto próbę analizy wpływu nauczania zdalnego na młodzież uczącą się i studiującą. W obszarze zainteresowań znalazły się komunikacja uczeń/student − nauczyciel/nauczyciel akademicki, kwestie związane z metodyką i organizacją nauczania, technicznymi aspektami kształcenia online oraz psychologicznymi następstwami wprowadzonych obostrzeń sanitarnych.

Pobrania

Opublikowane

2023-10-07

Jak cytować

Piecuch, A. (2023). Metodyczne i społeczne aspekty nauczania zdalnego. Dydaktyka Informatyki, 17, 49–59. https://doi.org/10.15584/di.2022.17.5

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA