Metodyczne i społeczne aspekty nauczania zdalnego
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2022.17.5Słowa kluczowe:
komunikacja, konstruktywizm, nauczanie zdalne, media cyfrowe, kompetencje multimedialne, człowiekAbstrakt
W artykule podjęto próbę analizy wpływu nauczania zdalnego na młodzież uczącą się i studiującą. W obszarze zainteresowań znalazły się komunikacja uczeń/student − nauczyciel/nauczyciel akademicki, kwestie związane z metodyką i organizacją nauczania, technicznymi aspektami kształcenia online oraz psychologicznymi następstwami wprowadzonych obostrzeń sanitarnych.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2022-12-22
Jak cytować
Piecuch, A. (2022). Metodyczne i społeczne aspekty nauczania zdalnego. Dydaktyka Informatyki, 17, 49–59. https://doi.org/10.15584/di.2022.17.5
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Dydaktyka Informatyki

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.