Programowanie może być interesujące – platforma Arduino

Autor

  • Aleksander Piecuch Uniwersytet Rzeszowski

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2017.12.18

Słowa kluczowe:

Arduino, programowanie

Abstrakt

Niniejsze opracowanie jest propozycją nauczania programowania języka C/C++ bazującego na platformie Arduino dla III etapu edukacyjnego. Programowanie mikrokontrolerów daje możli-wość nabycia szerokich kompetencji techniczno-informatycznych użytecznych zarówno w warun-kach szkolnych (uczelnianych), jak i pozaszkolnych. W przekonaniu autora może wpłynąć na: poszerzenie horyzontów wiedzy techniczno-informatycznej, wybór dalszej ścieżki edukacyjnej, rozbudzenie nowych zainteresowań możliwych do urzeczywistniania także w czasie wolnym.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

Piecuch, A. (2017). Programowanie może być interesujące – platforma Arduino. Dydaktyka Informatyki, 12, 155–160. https://doi.org/10.15584/di.2017.12.18

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA