Aplikacje mobilne w edukacji – potrzeba czy moda?
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.41Słowa kluczowe:
aplikacje mobilne, cyfrowy warsztat pracy, technologie mobilne, m-learning, cyfrowa taksonomia Blooma, model SAMRAbstrakt
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na możliwość wykorzystania technologii mobilnych we współczesnej edukacji. Warto podkreślić, że stosowanie technologii tylko i wyłącznie dla uatrakcyjnienia lekcji mija się z celem. Konieczna jest m.in. znajomość podstawowych teorii, które w sposób zoptymalizowany pozwolą stworzyć cyfrowy warsztat pracy, który będzie wykorzystywany przez nauczyciela w trakcie zajęć z uczniami do osiągania celów stawianych przed nimi.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Musiał, E. (2019). Aplikacje mobilne w edukacji – potrzeba czy moda?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 277–283. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.41
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.