Aplikacje mobilne w edukacji – potrzeba czy moda?

Autor

  • Emilia Musiał Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Wydział Politologii, Instytut Nauk o Bezpieczeństwie, Katedra Bezpieczeństwa Informacyjnego i Medialnego, Polska https://orcid.org/0000-0002-0517-1461

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.41

Słowa kluczowe:

aplikacje mobilne, cyfrowy warsztat pracy, technologie mobilne, m-learning, cyfrowa taksonomia Blooma, model SAMR

Abstrakt

Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na możliwość wykorzystania technologii mobilnych we współczesnej edukacji. Warto podkreślić, że stosowanie technologii tylko i wyłącznie dla uatrakcyjnienia lekcji mija się z celem. Konieczna jest m.in. znajomość podstawowych teorii, które w sposób zoptymalizowany pozwolą stworzyć cyfrowy warsztat pracy, który będzie wykorzystywany przez nauczyciela w trakcie zajęć z uczniami do osiągania celów stawianych przed nimi.

Pobrania

Opublikowane

2019-06-30

Jak cytować

Musiał, E. (2019). Aplikacje mobilne w edukacji – potrzeba czy moda?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 277–283. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.41

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO