Nauczyciel w „budzącej się szkole”
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.28Słowa kluczowe:
budząca się szkoła, budzący się nauczyciel, kultura uczenia się, kultura kształcenia, turkusowa organizacjaAbstrakt
Dziś szkoła jako najważniejsze miejsce w społeczeństwie musi wybrać drogę w kierunku nowej kultury kształcenia. Dlatego warto zadać sobie pytanie, w jaki sposób „obudzić” w uczniach chęć do nauki, ale także „obudzić” dla przyszłości nauczyciela, który winien uczyć tak, aby nie przeszkadzać dziecku w odkrywaniu świata i nie zabijać jego naturalnej ciekawości, ale ją stymulować, podtrzymywać i dostarczać nowych bodźców.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
MUSIAŁ, E. (2017). Nauczyciel w „budzącej się szkole”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 198–204. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.28
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.