Smartfonizacja edukacji – szanse i bariery
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.33Słowa kluczowe:
smartfon, smartfonizacja, smartfonizacja edukacjiAbstrakt
Smartfony znalazły zastosowanie w różnych dziedzinach życia człowieka. Trend ten powinny podjąć także szkoły jako wyzwanie rzucone im przez świat technologii. W rozwiązaniach mobilnych mogą one upatrywać szansy na efektywny dialog ucznia/studenta ze szkolnym lub uczelnianym ekosystemem i budowanie wizerunku instytucji, które idą z duchem czasu. Dlatego zamiast zakazywać w szkołach używania smartfonów, warto wdrożyć działania zmierzające do ich wykorzystania jako narzędzia edukacyjnego w określonym celu, nie zapominając o tym, iż mogą także uzależniać. Konieczna jest zatem edukacja, abyśmy używali tych urządzeń bardziej rozumnie.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
MUSIAŁ, E. (2018). Smartfonizacja edukacji – szanse i bariery. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 233–238. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.33
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.