Determinanty współpracy studentów i wykładowców jako czynnik optymalizacji zawodowego przygotowania nauczycieli w Polsce i na Ukrainie
Słowa kluczowe:
globalizacja, innowacje edukacyjne, standardy edukacyjneAbstrakt
W artukule postawiono tezę, że głównym zadaniem nauk pedagogicznych jest stworzenie prawidłowo funkcjonującego systemu edukacji zawodowej przyszłego nauczyciela, nakreślenie kierunków ukraińskich innowacji, jak również możliwości współpracy w tych sektorach ukraińskich i polskich nauczycieli. W artykule poruszono również problem interakcji pedagogicznej jako społecznej i psychologicznej adaptacji i dostosowania procesu tworzenia i rozwoju osobistego przyszłego nauczyciela w kontekście globalizacji społeczeństwa opartego na wiedzy.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
ANDRUSZKIEWICZ, F., & CHYŻNA, O. (2015). Determinanty współpracy studentów i wykładowców jako czynnik optymalizacji zawodowego przygotowania
nauczycieli w Polsce i na Ukrainie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 230–235. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6551
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.