Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych

Autor

  • Ivana RAKYTOVÁ Matej BelUniversität in Banska Bystrica, Slowakei
  • Milan ĎURIŠ Matej BelUniversität in Banska Bystrica, Slowakei

Słowa kluczowe:

multimedialne pomoce dydaktyczne, technologia, badania pedagogiczne

Abstrakt

W artykule autorzy poddają analizie problematykę związaną z projektowaniem badań mających na celu eksperymentalną weryfikację przydatności dydaktycznej multimedialnych programów dydaktycznych w zakresie elektrycznych urządzeń domowych. Terenem badań pedagogicznych mają być szkoły podstawowe w autonomicznym regionie Bańskiej Bystrzycy na Słowacji.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

RAKYTOVÁ, I., & ĎURIŠ, M. (2012). Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 198–203. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6914

Numer

Dział

NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE