Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych
Słowa kluczowe:
multimedialne pomoce dydaktyczne, technologia, badania pedagogiczneAbstrakt
W artykule autorzy poddają analizie problematykę związaną z projektowaniem badań mających na celu eksperymentalną weryfikację przydatności dydaktycznej multimedialnych programów dydaktycznych w zakresie elektrycznych urządzeń domowych. Terenem badań pedagogicznych mają być szkoły podstawowe w autonomicznym regionie Bańskiej Bystrzycy na Słowacji.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
RAKYTOVÁ, I., & ĎURIŠ, M. (2012). Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność
dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 198–203. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6914
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.