Tworzenie nowoczesnych podręczników uniwersyteckich i zasobów dydaktycznych dla przedmiotów ścisłych i technicznych
Słowa kluczowe:
nowoczesne podręczniki akademickie, zagadnienia naukowe i techniczne, projekt KEGA, akredytacja programów studiówAbstrakt
Artykuł powstał w ramach projektu KEGA n. 011UMB-4/2012. Poruszane są w nim kwestie związane z opracowywaniem nowoczesnych podręczników akademickich i środków dydaktycznych na potrzeby konkretnych zagadnień naukowych i technicznych.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
ĎURIŠ, M. (2012). Tworzenie nowoczesnych podręczników uniwersyteckich i zasobów
dydaktycznych dla przedmiotów ścisłych i technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 204–208. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6915
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.