Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
multimedialne pomoce dydaktyczne, technologia, badania pedagogiczneAbstrakt
W artykule autorzy poddają analizie problematykę związaną z projektowaniem badań mających na celu eksperymentalną weryfikację przydatności dydaktycznej multimedialnych programów dydaktycznych w zakresie elektrycznych urządzeń domowych. Terenem badań pedagogicznych mają być szkoły podstawowe w autonomicznym regionie Bańskiej Bystrzycy na Słowacji.Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
RAKYTOVÁ, I., & ĎURIŠ, M. (2012). Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność
dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 198–203. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION