Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych

Autor

  • Ivana RAKYTOVÁ
  • Milan ĎURIŠ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

multimedialne pomoce dydaktyczne, technologia, badania pedagogiczne

Abstrakt

W artykule autorzy poddają analizie problematykę związaną z projektowaniem badań mających na celu eksperymentalną weryfikację przydatności dydaktycznej multimedialnych programów dydaktycznych w zakresie elektrycznych urządzeń domowych. Terenem badań pedagogicznych mają być szkoły podstawowe w autonomicznym regionie Bańskiej Bystrzycy na Słowacji.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

RAKYTOVÁ, I., & ĎURIŠ, M. (2012). Projektowanie eksperymentu weryfikującego przydatność dydaktyczną multimedialnych programów dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 198–203. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>