Tworzenie nowoczesnych podręczników uniwersyteckich i zasobów dydaktycznych dla przedmiotów ścisłych i technicznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
nowoczesne podręczniki akademickie, zagadnienia naukowe i techniczne, projekt KEGA, akredytacja programów studiówAbstrakt
Artykuł powstał w ramach projektu KEGA n. 011UMB-4/2012. Poruszane są w nim kwestie związane z opracowywaniem nowoczesnych podręczników akademickich i środków dydaktycznych na potrzeby konkretnych zagadnień naukowych i technicznych.Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
ĎURIŠ, M. (2012). Tworzenie nowoczesnych podręczników uniwersyteckich i zasobów
dydaktycznych dla przedmiotów ścisłych i technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 204–208. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION