Zarządzanie motywacją w przestrzeni publicznej na przykładzie szkoły

Autor

  • Krzysztof NIEWIADOMSKI Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania, Instytut Socjologii i Psychologii, Polska
  • Ireneusz ZAWŁOCKI Politechnika Częstochowska, Instytut Mechaniki i Podstaw Konstrukcji Maszyn, Zakład Podstaw Konstrukcji Maszyn, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.2

Słowa kluczowe:

motywacja, zarządzanie, przestrzeń publiczna, szkoła

Abstrakt

Artykuł dotyczy zarządzania motywacją uczniów w przestrzeni publicznej, jaką jest szkoła. W związku z weryfikacją niektórych tradycyjnych poglądów na temat motywacji istnieje potrzeba określenia czynników mających na nią wpływ, jak i sposobów zarządzania nią. Motywacja odgrywa ważna rolę w każdej aktywności człowieka. Motywacja do uczenia się jest szczególnie istotna, gdyż bez niej nawet najlepsze programy i metody nauczania nie odniosą pożądanych rezultatów.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

NIEWIADOMSKI, K., & ZAWŁOCKI, I. (2016). Zarządzanie motywacją w przestrzeni publicznej na przykładzie szkoły. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 29–36. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.2

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2