Zarządzanie motywacją w przestrzeni publicznej na przykładzie szkoły
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.2Słowa kluczowe:
motywacja, zarządzanie, przestrzeń publiczna, szkołaAbstrakt
Artykuł dotyczy zarządzania motywacją uczniów w przestrzeni publicznej, jaką jest szkoła. W związku z weryfikacją niektórych tradycyjnych poglądów na temat motywacji istnieje potrzeba określenia czynników mających na nią wpływ, jak i sposobów zarządzania nią. Motywacja odgrywa ważna rolę w każdej aktywności człowieka. Motywacja do uczenia się jest szczególnie istotna, gdyż bez niej nawet najlepsze programy i metody nauczania nie odniosą pożądanych rezultatów.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
NIEWIADOMSKI, K., & ZAWŁOCKI, I. (2016). Zarządzanie motywacją w przestrzeni publicznej na przykładzie szkoły. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 29–36. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.2
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.