Interdyscyplinarny i integrujący charakter edukacji technicznej
Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, TI (technologie informacyjne)Abstrakt
Transformacja treści i metod nauczania przedmiotów szkolnych w najbliŜszym czasie nie jest i na pewno nie będzie łatwa, ale jest zabiegiem koniecznym do zrobienia. Dzisiaj szkoła nie jest dla ucznia jedynym źródłem informacji. Na co dzień konkuruje z bardziej atrakcyjnymi mediami i róŜnorodnymi zasobami elektronicznymi. Dlatego szkoła musi zmieniać punkt cięŜkości z tradycyjnego transferu wiedzy na opanowanie metod przekazywania informacji i jej stosowania. Szkoła musi stać się dla uczniów waŜnym źródłem informacje i prowadzić do jej zrozumienia.Pobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
NOVOTNÝ, J. (2011). Interdyscyplinarny i integrujący charakter edukacji technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 37–39. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7026
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.