Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
LOGO
  • O czasopiśmie
  • Etyka publikacji
  • Recenzenci i procedura recenzowania
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Zespół redakcyjny
  • Rada Naukowa
  • Przesyłanie tekstów
  • Ogłoszenia
  • Pliki do pobrania
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 5 (2017): Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne /
  4. Wprowadzenie

Wprowadzenie

Autor

  • Kazimierz Szmyd Uniwersytet Rzeszowski
  • Zofia Frączek Uniwersytet Rzeszowski

DOI:

https://doi.org/10.15584/kpe.2017.5.1

Downloads

Download data is not yet available.

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2017-12-30

Jak cytować

Szmyd, K., & Frączek, Z. (2017). Wprowadzenie. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 5, 9–10. https://doi.org/10.15584/kpe.2017.5.1
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 5 (2017): Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne

Dział

Wprowadzenie

Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Inne teksty tego samego autora

  • Kazimierz Szmyd, Regionalizm i ponowoczesność – w stronę wychowania antropologicznego i edukacji kulturotwórczej , KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA: Tom 3 (2015): Myśl o wychowaniu. Teorie i zastosowania edukacyjne
  • Zofia Frączek, Recenzja książki Kariny Gamoń: Emocje i uczucia do przeżucia, wyd. bookplan.pl, Wodzisław Śląski 2024, 82 ss. , KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA: Tom 16 - 17 (2025)
<< < 1 2 3 

Zgłoś tekst

Zgłoś tekst

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Język / Language

  • English
  • Język Polski

pobierz

Redakcja Kultura Przemiany Edukacja

Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego
ul. Ks. Jałowego 24
35-010 Rzeszów
e-mail: zfraczek@ur.edu.pl

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.