Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2017.12.10Słowa kluczowe:
nauczyciel, ICT, kompetencjeAbstrakt
W perspektywie kilkunastu ostatnich lat wdrażano ICT na wielu płaszczyznach w polskiej oświacie. Procesy cyfryzacji są kolejnym etapem unowocześnienia szkolnych procesów kształcenia. Dla tej publikacji ważniejsze są cienie tychże zmian, niż ich niewątpliwe blaski. Z wielu zagrożeń, które czyhają na drodze do nowoczesnej edukacji, wybrano te, które były już sygnalizowane we wcześniejszych etapach modernizacji. W wybranych aspektach widoczna jest pełna analogia do zjawisk, które miały miejsce w pierwszych etapach wdrażania Internetu do polskich szkół.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
Janczyk, J. (2017). Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty. Dydaktyka Informatyki, 12, 87–93. https://doi.org/10.15584/di.2017.12.10
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA