„Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki

Autor

  • Agnieszka Szewczyk Uniwersytet Szczeciński

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2017.12.11

Słowa kluczowe:

dydaktyka, Cyfrowa Szkoła

Abstrakt

Artykuł ukazuje ideę „Cyfrowej Szkoły” poprzez porównanie jej z placówką tradycyjną. Za-warto w nim korzyści i zagrożenia tej nowej formy nauczania, porównanie kosztów przedsięwzię-cia oraz wyniki badań opinii uczniów i nauczycieli w wybranej „Cyfrowej Szkole”.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

Szewczyk, A. (2017). „Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki. Dydaktyka Informatyki, 12, 94–109. https://doi.org/10.15584/di.2017.12.11

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA