Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia

Autor

  • Agnieszka Molga Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2015.10.15

Słowa kluczowe:

Internet, nauczanie, kurs, komunikacja, e-learning, komputer, on-line

Abstrakt

Artykuł prezentuje charakterystykę systemów e-learningowych oraz ich podział ze względu na przyjęte kryteria funkcjonalności, obsługiwanych standardów i sposobów dystrybucji Jesteśmy świadkami jak technologia informacyjno-komunikacyjna przybiera coraz to szybszy rozwój. Mod-ne, a nawet wręcz nieuniknione jest dążenie do stworzenia społeczeństwa informacyjnego. Kom-putery oraz Internet wypierają tradycyjny dotąd model kształcenia. Rozwój techniki przyczynił się do szukania mobilnych form kształcenia, czyli e-learningu.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

Molga, A. (2015). Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia. Dydaktyka Informatyki, 10, 133–139. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.15

Numer

Dział

TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI