Postawy nauczyciela wobec jego działalności pozalekcyjnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.36Słowa kluczowe:
nauczyciel, postawa wobec pracy pedagogicznej, działania pedagogiczne w szkole, praca pozalekcyjna nauczycielaAbstrakt
W artykule przestawiono te obszary pracy pedagogicznej, które występują w pracy nauczy-ciela i w których może, ale nie musi on funkcjonować. Praca pozalekcyjna nauczyciela stanowi obszar obowiązków podejmowanych dobrowolnie lub o samodzielnie ustalanym zakresie. W artyku-le zostały zawarte ich przykłady. Przyjmowane przez nauczyciela postawy wobec pracy pozalekcyjnej wskazują na jego stosunek do całości działań pedagogicznych w szkole i w zawodzie.Pobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
BAŁAŻAK, M. (2018). Postawy nauczyciela wobec jego działalności pozalekcyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 259–265. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.36
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.