Rozumienie idei techniki we współczesnym świecie przez uczniów klas starszych szkoły podstawowej

Autor

  • Marta BAŁAŻAK

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

edukacja techniczna, społeczeństwo informatyczne, potrzeby edukacyjne

Abstrakt

Wiedzę z techniki dziecko otrzymuje w swoim środowisku życia. W szkole wiedza ta zostaje usystematyzowana, a dokonuje tego nauczyciel na wybranych lekcjach. Zadaniem nauczyciela jest nie tylko pokazanie praktycznych form wykorzystania idei technicznego dorobku ludzkości, ale samej idei potrzeb i motywacji jego tworzenia.

Opublikowane

2010-06-30

Jak cytować

BAŁAŻAK, M. (2010). Rozumienie idei techniki we współczesnym świecie przez uczniów klas starszych szkoły podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 24–31. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION