Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole

Autor

  • MARTA BAŁAŻAK Uniwersytet Technologiczno Humanistyczny w Radomiu, Wydział Filologiczno Pedago- giczny, Katedra Pedagogiki i Psychologii, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.32

Słowa kluczowe:

współczesny nauczyciel, postawa wobec pracy, działania pedagogiczne w szkole, stosunek do pracy pedagogicznej

Abstrakt

Artykuł dotyczy pobieżnego (z racji jego objętości) opisu stosunku współczesnego nauczyciela do pracy. Czynnikami wspomagającymi dokonanie analizy jest opis postaw wobec pracy pedagogicznej, elementów wskazujących na gotowość do pracy, jego relacje do przemian współczesności oraz pożądane cechy współczesnego pedagoga.

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

BAŁAŻAK, M. (2016). Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 213–220. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.32

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI I EDUKACJI ZAWODOWEJ