Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole
Słowa kluczowe:
współczesny nauczyciel, postawa wobec pracy, działania pedagogiczne w szkole, stosunek do pracy pedagogicznejAbstrakt
Artykuł dotyczy pobieżnego (z racji jego objętości) opisu stosunku współczesnego nauczyciela do pracy. Czynnikami wspomagającymi dokonanie analizy jest opis postaw wobec pracy pedagogicznej, elementów wskazujących na gotowość do pracy, jego relacje do przemian współczesności oraz pożądane cechy współczesnego pedagoga.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
BAŁAŻAK, M. (2016). Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 213–220. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6286
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION