Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania

Autor

  • MAGDALENA ANDRZEJEWSKA Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny, Instytut Informatyki, Zakład Badań Edukacyjnych i Nowych Mediów, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.21

Słowa kluczowe:

metody nauczania, grywalizacja, motywacja, podstawy programowania

Abstrakt

W artykule przedstawiono koncepcję realizacji oraz spostrzeżenia związane z przeprowadzeniem eksperymentalnego kursu z przedmiotu podstawy programowania, w którym zastosowano mechanizm grywalizacji. Kurs przeznaczony był dla studentów kierunku informatyka. Opracowano go z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na platformie Moodle.

Pobrania

Opublikowane

2017-09-30

Jak cytować

ANDRZEJEWSKA, M. (2017). Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 151–156. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.21

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI

Inne teksty tego samego autora