Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.21Słowa kluczowe:
metody nauczania, grywalizacja, motywacja, podstawy programowaniaAbstrakt
W artykule przedstawiono koncepcję realizacji oraz spostrzeżenia związane z przeprowadzeniem eksperymentalnego kursu z przedmiotu podstawy programowania, w którym zastosowano mechanizm grywalizacji. Kurs przeznaczony był dla studentów kierunku informatyka. Opracowano go z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na platformie Moodle.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
ANDRZEJEWSKA, M. (2017). Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 151–156. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.21
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.