Implikacje dla systemu edukacyjnego wynikające z mechanizmów derejestracji i detrakcji informacji
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.41Słowa kluczowe:
zapamiętywanie informacji, rejestracja informacji, zapominanie informacji, derejestracja informacji, detrakcja informacji, retrakcja informacji, system edukacyjnyAbstrakt
W artykule omówiono mechanizm zjawisk, jakimi są: zapamiętywanie informacji, czyli ich rejestracja, oraz ich zapominanie, czyli ich derejestracja, a także wyjaśniono, czym jest detrakcja informacji i retrakcja informacji. Zaprezentowano implikacje dla przebiegu procesu edukacyjnego wynikające z wymienionych zjawisk.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
WILSZ, J. (2017). Implikacje dla systemu edukacyjnego wynikające z mechanizmów derejestracji i detrakcji informacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 315–320. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.41
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.