Argumenty uzasadniające konieczność nauczania cybernetyki

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.20

Słowa kluczowe:

cybernetyka, sterowanie, proces edukacyjny, stałe indywidualne cechy osobowości, optymalizacja

Abstrakt

W artykule zaprezentowano cybernetykę jako naukę interdyscyplinarną i jej miejsce w nowoczesnej nauce. Przedstawiono argumenty uzasadniające konieczność zamieszczenia cybernetyki w programach nauczania. Wskazano rodzaje problemów możliwych do rozwiązania dzięki wiedzy cybernetycznej.

Pobrania

Opublikowane

2019-06-30

Jak cytować

Wilsz, J. (2019). Argumenty uzasadniające konieczność nauczania cybernetyki. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 140–147. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.20

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ

Inne teksty tego samego autora