Argumenty uzasadniające konieczność nauczania cybernetyki
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.20Słowa kluczowe:
cybernetyka, sterowanie, proces edukacyjny, stałe indywidualne cechy osobowości, optymalizacjaAbstrakt
W artykule zaprezentowano cybernetykę jako naukę interdyscyplinarną i jej miejsce w nowoczesnej nauce. Przedstawiono argumenty uzasadniające konieczność zamieszczenia cybernetyki w programach nauczania. Wskazano rodzaje problemów możliwych do rozwiązania dzięki wiedzy cybernetycznej.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Wilsz, J. (2019). Argumenty uzasadniające konieczność nauczania cybernetyki. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 140–147. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.20
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.