Kompetencje komunikacyjne przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej

Autor

  • Elżbieta SAŁATA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

nauczyciel, edukacja techniczno-informatyczna, kompetencje komunikacyjne

Abstrakt

Praca dotyczy kompetencji komunikacyjnych studentów edukacji techniczno- informatycznej. W procesie kształcenia mamy do czynienia z ciągłym procesem komunikacji. Wszystko co mówimy, pokazujemy, czy robimy jest formą komunikatu. Kompetencje komunikowania to wiedza o procesie komunikacji, ale przede wszystkim skuteczne nadawanie i odbieranie komunikatów. Celem opracowania jest zdiagnozowanie kompetencji komunikacyjnych przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

SAŁATA, E. (2014). Kompetencje komunikacyjne przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 420–427. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION