Kompetencje komunikacyjne przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej

Autor

  • Elżbieta SAŁATA Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Polska

Słowa kluczowe:

nauczyciel, edukacja techniczno-informatyczna, kompetencje komunikacyjne

Abstrakt

Praca dotyczy kompetencji komunikacyjnych studentów edukacji techniczno- informatycznej. W procesie kształcenia mamy do czynienia z ciągłym procesem komunikacji. Wszystko co mówimy, pokazujemy, czy robimy jest formą komunikatu. Kompetencje komunikowania to wiedza o procesie komunikacji, ale przede wszystkim skuteczne nadawanie i odbieranie komunikatów. Celem opracowania jest zdiagnozowanie kompetencji komunikacyjnych przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

SAŁATA, E. (2014). Kompetencje komunikacyjne przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 420–427. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6691

Numer

Dział

DYDAKTYKA SZKOŁY WYŻSZEJ