Kompetencje komunikacyjne przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
nauczyciel, edukacja techniczno-informatyczna, kompetencje komunikacyjneAbstrakt
Praca dotyczy kompetencji komunikacyjnych studentów edukacji techniczno- informatycznej. W procesie kształcenia mamy do czynienia z ciągłym procesem komunikacji. Wszystko co mówimy, pokazujemy, czy robimy jest formą komunikatu. Kompetencje komunikowania to wiedza o procesie komunikacji, ale przede wszystkim skuteczne nadawanie i odbieranie komunikatów. Celem opracowania jest zdiagnozowanie kompetencji komunikacyjnych przyszłych nauczycieli edukacji techniczno-informatycznejOpublikowane
2014-06-30
Jak cytować
SAŁATA, E. (2014). Kompetencje komunikacyjne przyszłych nauczycieli
edukacji techniczno-informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 420–427. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION