Business intelligence w zarządzaniu edukacją akademicką
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
business intelligence, analityka, edukacja akademickaAbstrakt
Współczesny rynek edukacji akademickiej staje się coraz bardziej konkurencyjny, co sprawia, że władze uczelni zmuszone są do konstruowania takiej oferty kształcenia, która możliwie najlepiej zaspokaja wymagania studentów i potrzeby ich przyszłych pracodawców. W artykule zaprezentowano ideę analitycznego podejścia w ocenie edukacji akademickiej i wykazano użyteczność business intelligence (BI) w podejmowaniu decyzji w tej dziedzinie. Wskazano także korzyści, jakie przyniesie wdroZenie rozwiązań BI w instytucjach szkolnictwa wyższego w obszarze rekrutacji studentów, ich edukacji oraz monitorowania losów absolwentów.Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
MURYJAS, P. (2014). Business intelligence w zarządzaniu edukacją akademicką. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 450–455. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION