Edukacja studentów kierunku Informatyka na potrzeby współczesnego biznesu – wyniki badań własnych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja biznesowa, kompetencje business intelligenceAbstrakt
Kariera zawodowa kadr branży IT zależy dziś w dużym stopniu od posiadania wiedzy biznesowej i umiejętności wykorzystania technologii informatycznych na rzecz rozwoju organizacji i zwiększenia jej konkurencyjności na rynku. W artykule przedstawiono wyniki badań własnych, wskazujących na potrzebę edukacji biznesowej studentów kierunków informatycznych, umożliwiającej zdobycie kompetencji niezbędnych do tworzenia systemów informatycznych wspomagających podejmowanie decyzji.Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
MURYJAS, P. (2013). Edukacja studentów kierunku Informatyka na potrzeby współczesnego biznesu – wyniki badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 121–127. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION