Edukacja studentów kierunku Informatyka na potrzeby współczesnego biznesu – wyniki badań własnych
Słowa kluczowe:
edukacja biznesowa, kompetencje business intelligenceAbstrakt
Kariera zawodowa kadr branży IT zależy dziś w dużym stopniu od posiadania wiedzy biznesowej i umiejętności wykorzystania technologii informatycznych na rzecz rozwoju organizacji i zwiększenia jej konkurencyjności na rynku. W artykule przedstawiono wyniki badań własnych, wskazujących na potrzebę edukacji biznesowej studentów kierunków informatycznych, umożliwiającej zdobycie kompetencji niezbędnych do tworzenia systemów informatycznych wspomagających podejmowanie decyzji.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
MURYJAS, P. (2013). Edukacja studentów kierunku Informatyka na potrzeby współczesnego biznesu – wyniki badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 121–127. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6751
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.