Edukacja studentów kierunku Informatyka na potrzeby współczesnego biznesu – wyniki badań własnych

Autor

  • Piotr MURYJAS Politechnika Lubelska, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja biznesowa, kompetencje business intelligence

Abstrakt

Kariera zawodowa kadr branży IT zależy dziś w dużym stopniu od posiadania wiedzy biznesowej i umiejętności wykorzystania technologii informatycznych na rzecz rozwoju organizacji i zwiększenia jej konkurencyjności na rynku. W artykule przedstawiono wyniki badań własnych, wskazujących na potrzebę edukacji biznesowej studentów kierunków informatycznych, umożliwiającej zdobycie kompetencji niezbędnych do tworzenia systemów informatycznych wspomagających podejmowanie decyzji.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

MURYJAS, P. (2013). Edukacja studentów kierunku Informatyka na potrzeby współczesnego biznesu – wyniki badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 121–127. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6751

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

Inne teksty tego samego autora