Niektóre pedagogiczne konsekwencje nadmiarowości informacji
Słowa kluczowe:
przeładowanie informacyjne, stres informacyjny, społeczeństwo wiedzyAbstrakt
W tym opracowaniu zatrzymuję się na niektórych zjawiskach dotyczących informacji, ich pedagogicznego znaczenia i zjawisk, jakie powstają w sytuacji ich nadmiaru względem potrzeb ludzi w konkretnych sytuacjach życia i pracy. Czy nauk o edukacji i praktyka edukacyjna w wystarczającym stopniu podejmują wynikające stąd wyzwania?Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
FURMANEK, W. (2013). Niektóre pedagogiczne konsekwencje nadmiarowości informacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 15–28. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6736
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.