Wybór zawodu nauczyciela przedmiotów informatycznych w kontekście poszerzonej przestrzeni społecznej Internetu
Słowa kluczowe:
Internet, życiowa decyzja, nauczyciel przedmiotów informatycznychAbstrakt
Wzrasta znaczenie Internetu jako źródła informacji, na podstawie której podejmuje się waŜne decyzje. W tym sensie interesującym zagadnieniem było ustalenie, jakie znaczenie mają informacje dostępne w Internecie dla wyboru kierunku studiów. Za próbę badawczą przyjęto studentów pierwszego roku kierunków informatyki nauczycielskiej. Na przestrzeni kilku ostatnich lat określono, jaki zmienny wpływ wywierał Internet na decyzje o studiowaniu na kierunkach informatyki nauczycielskiej. Na podstawie badań diagnostycznych ustalono takŜe, jakie inne źródła informacji mają wpływ na podejmowanie waŜnych decyzji wśród młodzieŜy studiującejPobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
JANCZYK, J. (2012). Wybór zawodu nauczyciela przedmiotów informatycznych
w kontekście poszerzonej przestrzeni społecznej Internetu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 107–113. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6902
Numer
Dział
INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.