Wybór zawodu nauczyciela przedmiotów informatycznych w kontekście poszerzonej przestrzeni społecznej Internetu

Autor

  • Janusz JANCZYK Uniwersytet Śląski, Polska

Słowa kluczowe:

Internet, życiowa decyzja, nauczyciel przedmiotów informatycznych

Abstrakt

Wzrasta znaczenie Internetu jako źródła informacji, na podstawie której podejmuje się waŜne decyzje. W tym sensie interesującym zagadnieniem było ustalenie, jakie znaczenie mają informacje dostępne w Internecie dla wyboru kierunku studiów. Za próbę badawczą przyjęto studentów pierwszego roku kierunków informatyki nauczycielskiej. Na przestrzeni kilku ostatnich lat określono, jaki zmienny wpływ wywierał Internet na decyzje o studiowaniu na kierunkach informatyki nauczycielskiej. Na podstawie badań diagnostycznych ustalono takŜe, jakie inne źródła informacji mają wpływ na podejmowanie waŜnych decyzji wśród młodzieŜy studiującej

Pobrania

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

JANCZYK, J. (2012). Wybór zawodu nauczyciela przedmiotów informatycznych w kontekście poszerzonej przestrzeni społecznej Internetu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 107–113. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6902

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI