Znaczenie środków technologii informacyjnej dla małomiasteczkowego środowiska szkolnego
Słowa kluczowe:
technologia informacyjna, edukacja na wsiAbstrakt
Do głównych zadań technologii informacyjnej zalicza się wyrównywanie szans rozwojowych między miastem i wsią. Zastosowania komputerów w procesach kształcenia były wielokrotnie obiektem badań własnych, lecz po raz pierwszy badaniami objęto tereny nisko zurbanizowane. W badaniach nie dostrzeŜono znaczących objawów opóźnienia w rozwoju edukacji z zastosowaniem zdobyczy technologii informacyjnej na terenach wiejskich. Wszelkie dostrzegane zapóźnienia są związane z wymiarem technicznym (np. mobilność), co nie przekłada się na aspekt ludzkiPobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
JANCZYK, J., & SZNIRCH, A. (2012). Znaczenie środków technologii informacyjnej
dla małomiasteczkowego środowiska szkolnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 65–71. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6898
Numer
Dział
TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.