Znaczenie środków technologii informacyjnej dla małomiasteczkowego środowiska szkolnego

Autor

  • Janusz JANCZYK
  • Antoni SZNIRCH

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

technologia informacyjna, edukacja na wsi

Abstrakt

Do głównych zadań technologii informacyjnej zalicza się wyrównywanie szans rozwojowych między miastem i wsią. Zastosowania komputerów w procesach kształcenia były wielokrotnie obiektem badań własnych, lecz po raz pierwszy badaniami objęto tereny nisko zurbanizowane. W badaniach nie dostrzeŜono znaczących objawów opóźnienia w rozwoju edukacji z zastosowaniem zdobyczy technologii informacyjnej na terenach wiejskich. Wszelkie dostrzegane zapóźnienia są związane z wymiarem technicznym (np. mobilność), co nie przekłada się na aspekt ludzki

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

JANCZYK, J., & SZNIRCH, A. (2012). Znaczenie środków technologii informacyjnej dla małomiasteczkowego środowiska szkolnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 65–71. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION