Znaczenie multimedialnych programów komputerowych w działalności poradni pedagogiczno-psychologicznej
Słowa kluczowe:
dysleksja, multimedialne programy komputerowe, poradnia psychologiczno-pedagogicznaAbstrakt
W transformacji społecznej ostatnich dwudziestu lat nieco poza głównym nurtem zmian wyznaczono miejsce i określono rolę komputera w kształceniu specjalnym. Deskrypcja zalet, ale także ograniczeń i zagrożeń dla tego typu kształcenia stała się wymogiem zmieniających się czasów. W tym aspekcie badania diagnostyczne przeprowadzone w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej objęły problematykę wykorzystania multimedialnych programów edukacyjnych w pracy z dzieckiem dyslektycznym. Określono wpływ i moŜliwości tego typu oprogramowania na efekty terapeutyczne w przezwyciężaniu dysleksjiPobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
JANCZYK, J., & SZNIRCH, A. (2011). Znaczenie multimedialnych programów komputerowych
w działalności poradni pedagogiczno-psychologicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 284–289. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7056
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.