Autorefleksja nad rozwojem kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotów specjalistycznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
autorefleksja, nauczyciel przedmiotów specjalistycznych, kompetencje, kompetencje zawodoweAbstrakt
W artykule poruszana jest problematyka niezbędnych aktualnie kompetencji zawodowych nauczyciela w kontekście wymagań krajowych i zagranicznych. Ponadto zwracamy uwagę na różnice występujące w podstawach ich kategoryzacji na Słowacji i w Europie. Refleksja jest bardzo ważną częścią rozwoju nauczyciela, ponieważ pomaga mu doskonalić swoje kompetencje zawodowe. W opracowaniu przedstawione zostały wyniki badań ankietowych mających na celu określenie przygotowanie nauczycieli do realizacji postawionych przed nimi zadań zawodowychOpublikowane
2012-12-15
Jak cytować
STEBILA, J. (2012). Autorefleksja nad rozwojem kompetencji zawodowych nauczycieli
przedmiotów specjalistycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 120–126. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION