Autorefleksja nad rozwojem kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotów specjalistycznych

Autor

  • Ján STEBILA Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Slovenská Republika

Słowa kluczowe:

autorefleksja, nauczyciel przedmiotów specjalistycznych, kompetencje, kompetencje zawodowe

Abstrakt

W artykule poruszana jest problematyka niezbędnych aktualnie kompetencji zawodowych nauczyciela w kontekście wymagań krajowych i zagranicznych. Ponadto zwracamy uwagę na różnice występujące w podstawach ich kategoryzacji na Słowacji i w Europie. Refleksja jest bardzo ważną częścią rozwoju nauczyciela, ponieważ pomaga mu doskonalić swoje kompetencje zawodowe. W opracowaniu przedstawione zostały wyniki badań ankietowych mających na celu określenie przygotowanie nauczycieli do realizacji postawionych przed nimi zadań zawodowych

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

STEBILA, J. (2012). Autorefleksja nad rozwojem kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotów specjalistycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 120–126. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6904

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI