Autorefleksja nad rozwojem kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotów specjalistycznych
Słowa kluczowe:
autorefleksja, nauczyciel przedmiotów specjalistycznych, kompetencje, kompetencje zawodoweAbstrakt
W artykule poruszana jest problematyka niezbędnych aktualnie kompetencji zawodowych nauczyciela w kontekście wymagań krajowych i zagranicznych. Ponadto zwracamy uwagę na różnice występujące w podstawach ich kategoryzacji na Słowacji i w Europie. Refleksja jest bardzo ważną częścią rozwoju nauczyciela, ponieważ pomaga mu doskonalić swoje kompetencje zawodowe. W opracowaniu przedstawione zostały wyniki badań ankietowych mających na celu określenie przygotowanie nauczycieli do realizacji postawionych przed nimi zadań zawodowychPobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
STEBILA, J. (2012). Autorefleksja nad rozwojem kompetencji zawodowych nauczycieli
przedmiotów specjalistycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 120–126. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6904
Numer
Dział
INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.