Wykorzystanie metody analizy skupień do tworzenia typologii grup studenckich
Słowa kluczowe:
analiza skupień, semantyczne zróżnicowanie, typologia studentówAbstrakt
W artykule opisano moŜliwości wykorzystania analizy skupień do tworzenia wzorów typologii studentów. Procedurę tę przedstawiono w postaci przykładowych badań przeprowadzonych na grupach studentów czeskich i polskichPobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
CHRÁSKA, M., & KLEMENT, M. (2011). Wykorzystanie metody analizy skupień do tworzenia typologii grup
studenckich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 241–247. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7049
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.