Przyczyny niepowodzeń edukacyjnych studentów informatyki na wstępnych kursach programowania
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.29Słowa kluczowe:
informatyka, nauczanie i uczenie się programowania, podstawy programowaniaAbstrakt
Nauczanie i uczenie się programowania to trudny proces, a wskaźniki niepowodzeń edukacyjnych na kursach z podstaw programowania są wysokie. W artykule zaprezentowano wyniki sondażu przeprowadzonego wśród studentów I roku informatyki, którego celem było poznanie opinii respondentów na temat czynników wpływających na te niepowodzenia. Uzyskane wyniki wskazują, że decydujące znaczenie ma motywacja studentów oraz trudności związane z nabywaniem umiejętności programistycznych.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
ANDRZEJEWSKA, M. (2018). Przyczyny niepowodzeń edukacyjnych studentów informatyki na wstępnych kursach programowania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 211–217. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.29
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY ZASTOSOWAŃ IT W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.